Nuffnang Ads

14 Februari 2014

Mudahnya Berbisnes


Salam Sejahtera.
Semua orang kat Malaysia yang selalu melayari internet mesti pernah terbaca apa itu Tune Talk /Tone Excel.Rasa macam tak perlu nak bagitahu detail lagi.Aku pun malas nak cerita panjang lebar pasal Tone Talk /Tone Excel ni.
Kepada yang dah kenal tapi nak tahu lebih detail tengok disini!..

Disini aku cuma nak berkongsi sikit kepada dah tahu tapi belom join lagi atau takot nak join ataupun nak lihat 'kau' join dulu! memang satu kerugian besar la buat korang.
Kenapa aku cakap RUGI?
Peluang yang datang hanya sekali je,kalau tak rebut memang rugi sangat la.Memang betul Tone Excel ni akan kekal lama,(cth pd Tune Hotel dan Air Asia),pengguna telefon pun 37juta seluruh malaysia,setiap tahun pulak bertambah 1 hingga 2juta per setahun pengguna baru.Di Tone Excel setiap hari beribu-ribu orang mendaftar baru yg berebut daftar (rujuk rekod Januari 2014) tapi anda hanya tunggu dan lihat je.Adakah anda mahu orang lain semua dah join baru anda nak buat keputusan?Anda jawab sendiri.

Aku dulu pun menyesal kerana sikap tunggu-tunggu itu dulu.Kalau awal-awal aku join maybe dah berpuluh-puluh ribu atau maybe ratusan ribu dah aku dapat.Takda la ciput ribu-ribu ringgit setiap bulan macam sekarang ni je.Ciput ribu-ribu ringgit??Ya ciput bagi aku sebab Tone Excel ni boleh mencecah sehingga yang anda tak mampu bayangkan.Kalau Kak Jah dan Mazelan Abas rasa takperlu diceritakan lagi.
Tapi aku pn bersyukur dah dapat macam ni pn..Alhamdulillah sangat-sangat.

Sebenarnya takda sebab untuk korang tak join Tone Excel ni.Korang pun kena kuar duit bayar topup juga bulan-bulan walaupun tak join.
Fikir-fikirkan lah dan jadilah pengguna Bijak.



Hanya satu langkah call number  010-5407016  sekarang untuk dapatkan!!!